մաթեմատիկա 6

Դասարանական և Լրացուցիչ առաջադրանքներ

Դասարանական առաջադրանքներ՝ 587-ա,գ,ե; 588-ա,գ,ե,է; 589-ա,գ,ե,է; 590-ա,գ,ե; 600-ա,գ; 601

587. Հաշվե՛ք.
ա) (–3) · (–7)=21

գ) (–1) · (–20)=20

ե) (–8) · ( –9)=72

588. Հաշվե՛ք.
ա) (–8) · (+16)=-128

գ) (+17) · (–4)=-68

ե) (–1) · (+1)=-1

է) (+20) · (–18)=-360

589. Կատարե՛ք ամբողջ թվերի բազմապատկում.
ա) (–4) · (–5)=20

գ) (+32) · (–6)=-192

ե) (+1) · (+23)=23

է) (–19) · (+7)=-133

590. Առանց բազմապատկում կատարելու համեմատե՛ք.
ա) (–5) · (–7)  >0,

գ) (+16) · (–5) < 0,

ե) (–14) · (–12) >(–10) · (+2),

600. Ինչպե՞ս կփոխվի երկու ամբողջ թվերի տարբերությունը, եթե՝
ա) նվազելիից հանենք –5

5

գ) հանելիից հանենք –2,

2

601. Լրացրե՛ք աղյուսակը` դատարկ վանդակներում գրելով սյունակում
նշված թվերի տարբերության բացարձակ արժեքը.untitled-17

Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝ 587-բ,դ,զ;588- բ,դ,զ; 589-բ,դ,զ; 590-բ,դ,զ; 600-բ,դ

587. Հաշվե՛ք

բ) (+3) · (+4)=12

դ) (+8) · (+5)=40

զ) (+11) · (+15)=165

588. Հաշվե՛ք.

բ) (–7) · (+5)=-35

դ) (+21) · (–6)=-126

զ) (–1) · (+7)=-7

ը) (+15) · (–60)=-900

589. Կատարե՛ք ամբողջ թվերի բազմապատկում.

բ) (–8) · 0=-8

դ) 0 · (–1)=-1

զ) (+14) · (–25)=-350

ը) (–10) · (+12)=-120

590. Առանց բազմապատկում կատարելու համեմատե՛ք

բ) (–8) · (+6) < 0,

դ) (+3) · (+9) >(+8) · (–7),

զ) (+20) · (–1) < (–6) · (–3)

600. Ինչպե՞ս կփոխվի երկու ամբողջ թվերի տարբերությունը, եթե՝

բ) նվազելիին գումարենք –7,

7

դ) հանելիին գումարենք –3

3

Leave a comment